HTML

Foursquare Blog

Minden, ami Foursquare!

Lájkolj Facebookon!

Venue-kategóriák

Kíváncsi vagy, milyen venue kategóriák vannak? Kattints az alábbi képre!

2011.07.11. 08:00 szecsaa

Hogyan szerezzük meg a Barista badge-t?

Gratulálunk! 5 különböző Starbucksba jártál! Most itt az idő, hogy rendeljetek a haveroddal egy double tall latte-t, ünneplésre fel!

Indíts egy keresést a "starbucks" szóra, s válassz ki 5 különböző Starbuckst.

Tipp: Sajnos Magyarországon egyelőre csak 3 Starbucks van, így ennek a badgenek a megszerzéséhez külföldre kell utazni. Legkönnyebben Bécsben unlockolható.

 

3 komment

Címkék: starbucks barista badge


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bence_balazs 2011.11.22. 07:03:20

aktív még ez a badge? egyes oldalakon azt írták, hogy már retired. én már csekkoltam mind az 5 starbucks-ba pesten és ne kaptam meg, pedig követem a starbucks oldalát.. :/

szecsaa 2011.11.22. 11:07:31

@bence_balazs: igen, sajnos visszavonult a badge a nyáron. kár érte, mert mire itthon megnyitott az 5. starbucks, addigra visszavonták :(

bence_balazs 2011.11.22. 11:16:49

@szecsaa: ajj de kár :[ hátha lesz valami új.. szeretem a Starbucks-ot :D
süti beállítások módosítása