HTML

Foursquare Blog

Minden, ami Foursquare!

Lájkolj Facebookon!

Venue-kategóriák

Kíváncsi vagy, milyen venue kategóriák vannak? Kattints az alábbi képre!

2011.07.07. 16:00 szecsaa

Foursquare alapok

Kicsit kapkodom így a témák között, sajnos nem vagyok gyakorlott blogger, így mostmár próbálom tematikusan felépíteni a tartalmat, hogy mindenki számára érthető legyen; annak is, aki otthonosan mozog a témába, s annak is, aki esetleg még csak ismerkedik a Foursquare-el. Bevallom, hogy szeretném kicsit népszerűsíteni magát a Foursquare alkalmazást is, és segíteni azoknak, akiknek van okostelefonjuk, de az alkalmazást még nem ismerik, nem használták, vagy már ott van az okostelón, de még nem igazán tudják, hogyan is álljanak hozzá. Szóval, mi is az a 4sq, vagy hosszabb nevén Foursquare?

Saját példával jövök. Október végén vettem meg az első okostelefonomat. A következő hétvégén éppen külföldön voltam, s ismerősömmel beültünk egy sörözőbe, hogy mégis be legyek avatva az okostelefonok világába, mert bár tudtam, hogy van Android és IOS, de előtte nem volt okostelefonom. Így bementünk a helyre, odamentünk a pulthoz, haverom nyomott egy checkint, bemutatta a special unlockot a pultnál, s kapta az ingyensört. Mondtam, hogy ez így tök jó pofa, kérdezgettem, hogy ezt milyen programmal csinálta, s mit kell tennem az ingyen sörért. Így fel is raktam a Foursquare progit ott helyben, s nyomtam egyből a checkint, majd a második körben már én is kaptam egy ingyen sört. Nagyon megtetszett, hogy van egy program, amellyel helyekre lehet bejelentkezni, s bizonyos helyeken van valamiféle kedvezmény (special), amelyet a helyre való bejelentkezéssel lehet kiváltani. Mivel sokat mászkálunk mindenfele, így gyorsan rá is kaptam a programra, s már másnap nyomtam a megállókba, a terekre a checkint, ahol éppen voltunk.

Mivel egy az egybe nem szeretnék egy teljes cikket bemásolni, ezért inkább csak belinkelem a mobilarena oldaláról a Foursquare cikket. Ennél jobb bemutatást még ha akarnék se tudnék írni, így aki még nem olvasta a cikket, olvassa el mindeképp, mert nagyon sok mindent helyretesz a Foursquare-el kapcsolatban. A cikk 4 oldal hosszúságú, a hozzáírt kommentek is elég sokrétegűek, viszont a kommentekkel nem szeretnék túl sok időt foglalkozni, hiszen nem az a célom, hogy flamet generáljak. Ezt a blogot azoknak szánom, akik szeretnék használni a 4sq alkalmazást vagy már használják is, s hozzájuk szeretnék minden információt eljuttatni az alkalmazásról.

Ez most egy ilyen gyengébb bejegyzés lett, tudom, de a fő célja az volt, hogy a programmal kapcsolatos alapokkal a legtöbben tisztába legyenek, remélem sikerült.

Szólj hozzá!

Címkék: special checkin foursquare alapok


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása